Mottó:

"A szerelmet nem lehet papírra vetni, mert a papírt le lehet törölni. Nem lehet kőbe vésni sem, mert a követ össze lehet törni. De be lehet égetni a szívbe, és ottmarad, mindörökre."

Csak annyit fűznék hozzá, hogy ez mind igaz, de azért rengeteg szép történetet lehet kerekíteni róla.

2011. május 21., szombat

Nincs több ígéret!

Tisztelt Olvasóim!

Ígértem én itt már sok mindent, amit nem tartottam be, de ennek ezennel vége!

Nincs több ígéret, nincs több mellébeszélés.

Ladies & Gentlemen!

Hosszas vívódás és szerkesztgetés után, van szerencsém teljes terjedelmében bemutatni az általam írt Twilight fanfiction sorozat első könyvének, az Új reggelnek az első fejezetét.

Fogadjátok akkora szeretettel, mint amivel írtam!

Ne rejtsétek véka alá a véleményeteket sem, mert kíváncsi vagyok rá, hogy mit gondoltok az irományomról!

Néhány technikai infó:

Ha nem történik semmi rendkívüli, akkor kéthetente pénteken este lesz friss fejezet belőle.

A "demóként" kirakkot két fejezet nem számít, tehát a 2. fejezet után, vele együtt kiteszem újra a 3.-at is, és majd ugyanez lesz a 17. fejezetnél is, a 18. esetében, bár, érdemes lesz elolvasni a bemutató fejiket is újra, mert magamat ismerve néhány apró változtatás lesz azokban is a már fent lévőhöz képest.

Tehát, nem fogtok friss nélkül maradni (már megint ígérgetek).

Most motoszkál bennem egy-két dolog, de ezt ne vegyétek készpénznek, mert még én sem vagyok benne biztos, de lehet, hogy a köztes hétvégéken néha lesznek az előző, vagy talán a következő fejezethez kapcsolható novellácskák, amik talán nem is Bella szemszögéből mennek majd. Ezekben igyekszem majd megvilágítani olyan események hátterét, amikről Bella nem tud, nem tudhat, viszont befolyásolják/-hatják a történet eseményeit.

A végére pedig egy kérés és egy nyilatkozat:

Nagyon szépen kérlek ne vigyél el semmit az oldalról a megkérdezésem nélkül! Nem szokásom megtagadni senkitől semmit, ha megkérnek, de ha lop tőlem valaki, attól nagyon bedühödöm.Hajlamos vagyok fejetlenül olyasmit is elkövetni ilyen esetben, amit később magam is megbánok.

Az oldalon szereplő történet alapja Stephenie Meyer: Alkonyat könyvsorozata, ezért a szereplők és a történet kiindulási eseményei, visszaemlékezései, helyszínei az ő, és a kiadója szerzői joga alá tartoznak.

Az Írónőtől és a kiadójától semmilyen engedéllyel nem rendelkezem ezen folytatás kiadására, így anyagi hasznom sem származhat belőle büntetlenül.

Ezen előbbi pont miatt anyagi haszonszerzés céljából felhasználni az ezen az oldalon található írásokat Stephenie Meyer szerzői jogát sérti, ezért bűncselekménynek minősül, tehát TILOS!

Viszont az Új reggel eseményeit én találtam ki, ezért az ezen történetben bekövetkező, lejátszódó események bármilyen további felhasználását, idézését(forrásmegjelöléssel szabadon idézhetsz!) előzetes írásbeli hozzájárulásomhoz kötöm. Ennek megsértése szintén sérti a szerzői jogokat, (az más lapra tartozik, hogy kiét, de kettőnk közül valakiét biztosan!), tehát szintén bűncselekménynek minősül, ezért szintén TILOS!

Ennyi száraz jogi halandzsa után pedig itt van amiért a blog létrejött:

1 comments:

Twilight Addenda írta...

Sorry az időnként előferdülő dupla sorközért, meg hasonló szerkesztési hibákért!

Amikor feltettem még teljesen jó volt, de a blogsablon, vagy a blogmotor megzizzent közben. Majd ráeresztem a szakértőmet, hogy nézze meg mi történt(Timcsaaa! Help me! Please...)